zondag 6 mei 2012

Kadootjes en spullen voor de winkel

We hebben een heerlijke week vakantie achter de rug. Zoonlief een weekje met opa's en oma's op stap en samen met de dochters een paar dagen naar Overijssel. We hebben genoten van het mooie weer op Koninginnedag en de dagen erna.

In de vakantie daalt mijn werktijd ongeveer naar 0 maar als ik mijn lijstje bekijk van wat ik allemaal gemaakt heb de laatste tijd lijkt het toch mee te vallen.

Een aantal dingen zijn kadootjes maar het meeste is voor de winkel bestemd.

Bovenaan een aantal Loadettes. Heerlijk om te maken, ontzettend leuk om te geven want de meeste mensen hebben zoiets niet.
Daaronder wat notitieblok hoesjes naar het patroon Notiz-to-Go. Er zit een leuk bloknootje in en een pen. Ze sluiten met een kamsnap. Bijna alle stofjes en bandjes komen van Kleurenmix. Let vooral op het leuke detail op het middelste hoesje. De geborduurde vogeltjes (uit de serie Coffeebreak) zijn precies hetzelfde als de vogeltjes op het band.

Onderop 3 uilenschoonheden. Een 'in-the-hoop' borduurpatroon van Gretelies. Dat betekent dat het bijna helemaal in de borduurring te maken is. Na het borduren alleen nog keren, vullen en de onderkant dichtnaaien.

Morgen is iedereen weer naar school en ga ik weer uitgerust aan de slag. Ook wel weer lekker.



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, fleurige serie (en ik zie een bekend stofje, superleuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, volgens mij kwam die uit jouw stoffen ruilpakketje. Zowel het binnenste als het buitenste stofje.

      Verwijderen
  2. Amai zo sjiek! Wat een super plezante blog ook...ik ben je nieuwste volger geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette