vrijdag 18 maart 2016

Potloodtasjes voor de club van 4

Op 12 maart vond de naaimarathon van Creapower plaats. Met zo'n 60 dames 12 uur lang samen creatief bezig zijn voor 3 goede doelen. Ik heb gekozen voor het maken van potloodtasjes, ook te zien in de vorige post.

Een deken maken voor de stichting Droomdekens leek me ook erg leuk maar ik weet inmiddels van mezelf dat ik erg langzaam ben met naaien dus kan ik het beter bij kleine projecten. En dus heb ik de hele dag potloodtasjes gemaakt. In het tasje zit een kleurboekje. Deze tasjes worden gegeven aan De club van 4, een organisatie die zich inzet voor de minima in Den Haag. Op deze manier krijgen deze kinderen ook nog eens een cadeautje voor hun verjaardag of kunnen ze een keer uitdelen op school.

 
 

Het was weer een fantastische dag, wat heerlijk om zo lang me zoveel mede enthousiastelingen bezig te zijn met mijn hobby. Ik naai veel te weinig en ik hoop dat ik nu weer even een duwtje in de goede richting heb gekregen.

Thuis heb ik meteen mijn lapjesdeken weer opgepakt. De voorkant was al helemaal klaar, nu de achterkant en het afwerken van de rand nog. Gelukkig was er bij de marathon iemand met een handige tutorial en deze ben ik nu aan het volgen. Het kleed is al bijna klaar.

1 opmerking:

  1. Ik heb ook alleen maar potloodtasjes gemaakt tijdens de marathon, kleinere projecten zijn lekker om te maken. En de kinderen zullen er niet minder blij mee zijn! Heerlijk he, zo lekker creatief met z'n allen.

    Je hebt je eigen deken om aan verder te werken zie, wat een werk! Veel plezier ermee nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette